Postępowanie numer: WJ/ZO/2/2025 |
Jordanów 05.02.2025 |
|
Postępowanie numer: WJ/ZO/2/2025 |
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Dostawa i montaż systemu do monitorowania sieci wodociągowej i inteligentnego zarządzania siecią wodociągową, wdrożenie systemu do monitorowania sieci wodociągowej i inteligentnego zarządzania siecią wodociągową wraz z oprogramowaniem do systemu do monitorowania sieci wodociągowej.”
W związku z realizacją projektu w ramach Funduszy Europejskich - Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021 – 2027, Priorytet 2 Fundusze europejskie dla środowiska, Działanie 2.12 Rozwijanie systemu gospodarki wodno – ściekowej, Typ projektu B. Zwiększenie efektywności systemów zaopatrzenia w wodę i optymalizacja zużycia wody „Modernizacja sieci wodociągowej i SUW oraz wdrożenie systemu zarządzania siecią” współfinansowany jest ze środków z Funduszu Europejskiego dla Małopolski numer umowy: FEMP.02.12-IŻ.00-0021/24-00-XXI/158/FE/24, Wodociągi Jordanowskie sp. z o.o. z siedzibą w Jordanowie, ogłasza zgodnie z zasadą konkurencyjności postępowanie w trybie zapytania ofertowego.
- NAZWA, ADRES I DANE TELEADRESOWE ZAMAWIAJĄCEGO
Wodociągi Jordanowskie sp. z o.o. z siedzibą w Jordanowie, 34-240 Jordanów, ul. Nad Skawą 6A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000705169,
NIP: 5521721414, REGON: 368807878,
Nr BDO: 000143376,
kapitał zakładowy 300.000 zł,
tel. 18 26 75 389,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
adres strony internetowej: www.wodociagi-jordanow.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek - piątek 08:00 – 15:00
- PODSTAWA PRAWNA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
- Niniejsze postanowienia określają zasady i tryb udzielenia zamówienia w procedurze Zapytania Ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000 zł.
- Do niniejszego Zapytania Ofertowego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320).
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z:
- zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021- 2027”;
- zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi Zamawiającego w oparciu Regulamin udzielania zamówień publicznych.
- W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 1061, z późn. zm., zw. dalej Kodeksem cywilnym).
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu do monitorowania sieci wodociągowej i inteligentnego zarządzania siecią wodociągową, wdrożenie systemu do monitorowania sieci wodociągowej i inteligentnego zarządzania siecią wodociągową wraz z oprogramowaniem do systemu do monitorowania sieci wodociągowej, w zakresie którego przedmiotu zamówienia składa się:
- Audyt sieci wodociągowej,
- Integracja z bazą danych punktów pomiarowych na sieci wodociągowej,
- Integracja z danymi bilingowymi,
- Instalacja oprogramowania do wizualizacji, monitoringu i zarzadzania siecią
- Szczegółowo opisana zgodnie z Załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny kod CPV:
- 31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący
- 71631430-3 - Usługi badania wycieków
- 71631440-6 - Usługi monitorowania przepływu
3) Obowiązki Wykonawcy objęte przedmiotem niniejszego zamówienia szczegółowo zostały określone w Załączniku nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
4) Parametry techniczne Przedmiotu Zamówienia szczegółowo zostały określone w Załączniku nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 (pkt 1, 4) ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 504) - d) nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo
- e) posiadają wiedzę i doświadczenie:
- f) Wykonawca wykaże się, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostawy (umowy) polegające na dostawie i wdrożeniu systemu do monitorowania sieci wodociągowej pozwalającej na wykrywanie strat wody. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w uzasadnionych przypadkach, gdy Wykonawca nie jest w stanie posiadania tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie
- złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, (załącznik nr 3)
- wykazu referencji potwierdzający wykonanie usług,
- złożonej oferty (złącznik nr 1) .
- przestawieniu kart katalogowych ze szczegółowym opisem i prezentacją zaproponowanych rozwiązań systemowych potwierdzające spełnienie wymagań zgodnie z przedmiotem zapytania. Brak przedłożenia powyższych dokumentów lub niezgodność parametrów oferowanego systemu z minimalnymi wskazanymi w zapytaniu ofertowym i/lub z pozostałymi zapisami w składanej ofercie spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy.
- Wtoku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, przedmiotowych środków dowodowych (o ile występują), lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń, a także do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia podmiotowych środków dowodowych.
- Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Oferta przedłożona w języku obcym i nie przetłumaczona na język polski nie będzie brana pod uwagę.
- Zamawiający wymaga, aby oferta była podpisana przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Jeżeli takie upoważnienie nie wynika z załączonych dokumentów rejestracyjnych, Wykonawca jest zobowiązany załączyć pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. INFORMACJE O KRYTERIACH OCENY ORAZ WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERTY WRAZ Z OPISEM SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY.
Kryterium Waga [%]Cena netto - 100%
Maksymalną punktację otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową, według poniższego wzoru:
Cn
K= ---------- x 100 pkt
Cb
gdzie:
K – liczba punktów przypisanych ofercie badanej w kryterium „Cena” z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
Cn – najniższa cena ze wszystkich ofert [PLN]
Cb - cena oferty badanej [PLN]
Cena oferty musi pokrywać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia przy zrealizowaniu pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, wynikające wprost z Zapytania Ofertowego, jak również w nim nieujęte, bez których nie można wykonać przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający prawidłowe wykonanie umowy.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKI PŁATNOŚCI
- Termin wykonania: do 16 tygodni od dnia zawarcia umowy.
- Wykonawca wykona dokona dostawy i montażu wszystkich komponentów dotyczących realizacji zamówienia, co zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu odbioru końcowego.
- Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i będzie płatne jednorazowo po zakończeniu całości zadania. Wynagrodzenie płatne będzie w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT po potwierdzeniu zrealizowania przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego.
VIII.INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA (W ODNIESIENIU DO PODMIOTÓW POWIĄZANYCH)
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie udzielane przez Beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Pzp, nie mogą być udzielane podmiotowym powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązać w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
- OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY ZWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, O ILE PRZEWIDUJE SIĘ MOŻLIWOŚĆ ZMIANY TAKIEJ UMOWY.
Zamawiający szczegółowo określił warunki zmian umowy w Załączniku nr 2 do zaproszenia.
- WYKAZ DOKUMENTÓW ORAZ OŚWIADCZEŃ DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ
- Lista dokumentów oraz oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie Wykonawca, który wraz z ofertą dostarczy:
- Wypełniony Formularz Ofertowy wraz z załącznikami:
− Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
- Odpis z właściwego rejestru lub ewidencji,
- Karty katalogowe ze szczegółowym opisem i prezentacją zaproponowanych rozwiązań systemowych potwierdzające spełnienie wymagań zgodnie z przedmiotem zapytania. Brak przedłożenia powyższych dokumentów lub niezgodność parametrów oferowanego systemu z minimalnymi wskazanymi w zapytaniu ofertowym i/lub z pozostałymi zapisami w składanej ofercie spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy.
- 4. Dokumenty potwierdzające wykonanie podobnej usługi (umowy, referencje)
- TERMIN SKŁADANIA OFERT ORAZ ZASADY POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO.
- Oferty wraz z załącznikami należy składać wyłącznie drogą elektroniczną poprzez Bazę Konkurencyjności (funkcja dostępna dla zalogowanych użytkowników):
- bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
2) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy:
- a) kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej.
- b) podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej
W przypadku składania oferty w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem Zamawiający informuje, że formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: *.pdf *.doc *.xls *.jpg (*.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na *.pdf.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku.
3)Termin dostarczenia Oferty upływa z dniem 14.02.2025 (wraz z końcem dnia). O terminowym złożeniu oferty decyduje data złożenia oferty za pośrednictwem BK2021. Otwarcie nastąpi w dniu 17.02.2025 o godz. 10:00
XII. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIV. ZAKRES I SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Składana oferta musi gwarantować kompleksową realizację przedmiotowego zadania zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. Treść oferty musi obejmować zakres danych i informacji wskazanych w Formularzu ofertowym wraz z załącznikami stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania Ofertowego.
- Wykonawca składając ofertę o treści zgodnej z treścią formularzu ofertowego zobowiązany jest podać ceny: netto i brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, obejmujące całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wszystkie świadczenia i elementy stanowiące przedmiot zamówienia oraz podać wszystkie pozostałe wymagane dane i informacje, w tym zwłaszcza parametry podlegające punktacji przy ocenie oferty.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
- W toku oceny i badania ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i załączonych dokumentów
- Oferent składając ofertę wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty, danych osobowych zawartych w ofercie oraz w załącznikach do niej. Zamawiający informuje, że dane osobowe, o których mowa w poprzednim akapicie przetwarzane są w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu jakim jest w szczególności: przeprowadzenie postępowania w formule Zapytanie Ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności, zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą, dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy.
- Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w jednym egzemplarzu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wpisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego.
- Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym w sposób czytelny, pismem czytelnym (drukowanym).
- Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby podpisującej ofertę (imię i nazwisko).
- Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego, które należy dostarczyć w formie oryginału lub notarialne poświadczonej kopii.
- Oferta powinna być: posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, KRS, podpisana elektronicznie przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną..
- Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
XV. INFORMACJA NA TEMAT SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych.
XVI. WARUNKI ODRZUCENIA OFERTY
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
2) została przygotowana niezgodnie z wymogami Zamawiającego lub
3) nie zawiera wszystkich wymaganych załączników lub
4) termin wykonania jest dłuższy niż wymagany przez Zamawiającego lub
5) oferta nie spełnia wymogów technicznych wskazanych przez Zamawiającego lub
6) została złożona przez podmiot:
a) niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru wykonawcy lub
b) powiązany osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub
7) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym lub
8) Wykonawca został wykluczony.
XVII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zamawiający, bez konsekwencji finansowych wobec Oferentów zastrzega sobie możliwość:
− odwołania postępowania w ramach zapytania ofertowego w każdym czasie bez wskazania przyczyny;
− zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy;
− unieważnienia postępowania ofertowego w momencie uzyskania ofert przewyższających zakładany budżet na realizację zamówienia lub ofert rażąco niskich lub zaistnienia innej przyczyny uniemożliwiającej zawarcie umowy z Wykonawcą.
- Wszelkie pytania dotyczące treści zapytania ofertowego można kierować przez stronę https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania potencjalnych Wykonawców pod warunkiem, że wpłyną do Zamawiającego najpóźniej na 3 dni kalendarzowe przed upływem terminu składania ofert. Odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców, które wpłyną w w/w terminie będą zamieszane na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Zamawiający zastrzega, że zapytania przekazane po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.
Odstąpienie od komunikacji poprzez Bazę jest dopuszczalne tylko w takim zakresie, w jakim nie jest możliwe dotrzymanie tej komunikacji. Osobą prowadzącą postępowanie jest: Pan Tomasz Wilgierz, Prezes Zarządu Zamawiającego, tel. 18 26 75 389, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
XVIII. INFORMACJA O POSIADANYCH DANYCH OSOBOWYCH I ICH PRZETWARZANIU
Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych jest spółka Wodociągi Jordanowskie sp. z o.o. z siedzibą w Jordanowie ul. Nad Skawą 6A, 34-240 Jordanów.
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych Magdalena Waligóra
nr tel. 533-655-000, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzenia postępowania, zawarcia i wykonywania umowy oraz po zakończeniu obowiązywania umowy w czasie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania.
4) osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- a) dostępu do dotyczących jej danych osobowych,
- b) sprostowania danych osobowych,
- c) usunięcia w sytuacjach określonych w art. 17 ust. 1 RODO z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 RODO,
- d) ograniczenia przetwarzania,
- e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- f) do cofnięcia zgody na dalsze przetwarzanie jej danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- g) wniesienia skargi do organu nadzorczego o ile żądania nie są ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne oraz nie ograniczają ich, bądź wykluczają inne przepisy.
5) podanie danych osobowych jest dobrowolne w celu udziału w postępowaniu, zawarcia i wykonywania umowy łączącej Zamawiającego z Wykonawcą, aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwia podjęcie współpracy pomiędzy w/w stronami.
Lista dokumentów i załączników związanych z zapytaniem ofertowym:
1) Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy wraz z załącznikami
2) Załącznik nr 2 - Projektowane postanowienia umowy
4) Załącznik nr 4 - Specyfikacja opisu zamówienia
6) Zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert
10 Załącznik nr 2 - Projektowane postanowienia umowy po zmianach
13. Informacja z otwarcia ofert